Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

H

High Noon

Hur lång tid tog det för er från det att ni slutat med mini-/p-piller tills det att ni blev gravida?
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Med exet tog det 1 år innan första mensen kom, nr 2 kom ca 6 månader senare. Efter 3 år var förhållandet slut och inget barn blev det.
Mensen kom dock igång som den skulle.
Började knapra piller igen, träffade ny kille och blev gravid trots piller efter 2 månader...;)
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Missade ett eller ett par piller,då blev Hampus till. :o
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

8 månader efter att jag tog sista p-pillret vart jag gravid.

När jag åt minipiller blev jag gravid ändå.
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Jag hade mens några dagar efter att jag slutat med mina piller. Sen tog det sig. Så kanske.. 2 veckor eller nåt sånt? :angel:
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Det tog en månad. Hann få en mens :D
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Slutade med p-pillren i mitten på maj, och den 9 juni var jag gravid. :D
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

för mig tog det 2 år innan jag blev gravid, från det att jag slutat med p-piller, trots regelbunden mens. Det blev tyvärr missfall i 4:e månaden(mars -07) och nu har det snart gått ett år från det...så jag vet inte hur långt tid det ska ta för oss egentligen...önskar att något hände snart :(
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Ett dygn kanske (nästan så snabbt gick det iaf)!
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

3 månader.
Hade ätit Desolett i ca 17 år med ett uppehåll på ett år 5 år tidigare. 38 år gammal.

Jag är glad och tacksam åt att det gick så enkelt och snabbt!
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Jag blev aldrig gravid pa naturlig vag efter att jag slutat med p-piller :( . Slutade i maj 03 och det hande aldrig nat, visade sig till sist att bade maken och jag hade fertilitetsproblem. Men med hjalp av ivf sa vantar jag nu tvillingar, bf pa torsdag :)
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Slutade i början av juli med p-piller , blev gravid i mitten av september
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Ja.. jag slutade, fick pillermensen några dagar därpå (månadsskiftet juni/juli).. mindre än en månad senare (slutet av juli) plussade jag =) Så det gick fort =) Knaprat p-piller i 8 år.
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

Efter att ha ätit p-piller i ca 13 år slutade jag i månadskiftet maj/juni, den 24 juni blev jag gravid och det var aningen snabbare än vi räknat med men jag är givetvis jätteglad för det.
 
Sv: Sluta med p-piller, hur lång tid tog det för er?

slutade med p-piler nov 2000
Gravid maj 2006:love:

Vi försökte dock ej hela tiden;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 771
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har haft Gestrina som p-piller under många år och det har funkat utmärkt, och jag har ingen mens. Nu är det restat igen och det...
Svar
1
· Visningar
322
Senast: sweep
·
Småbarn När har ni minskat eller nästintill slutat med vila? Sexåringen hade stort behov av vila och vilade tills han var typ tre. Men ena...
2
Svar
22
· Visningar
2 076
Kropp & Själ Ska boka tid hos barnmorska så fort jag blir frisk. Men bollar lite här under tiden 😁 som jag fattat det av googling är mina alternativ...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 299
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Igelkott
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp