Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spiralen är för stor hon ska testa med en mindre...
Så skönt att du fick en sån BMHon banade väg med en mindre och då kom den större igenom det gick jättebra!! Väldigt bra barnmorska
Så skönt att du fick en sån BM
Jag läste fel: ”Hon banade väg med en mindre och då kom en större barnmorska Gick jättebra!”Hon banade väg med en mindre och då kom den större igenom det gick jättebra!! Väldigt bra barnmorska
Jag läste fel: ”Hon banade väg med en mindre och då kom en större barnmorska Gick jättebra!”
Så förvirrad där ett tag!
Skönt att det gick bra!
Bra att det gick bra!Spiralen är för stor hon ska testa med en mindre...
Bra att det gick bra!
Men förlåt för en fråga här, jag ser framför mig att du ligger där med benen i vädret och bar underkropp och skriver inlägg på buke medan BM rotar fram en annan spiral. Alltså, den synen Men du petade inte fram din mobil medan hon höll på va?
Ja det var ju faktiskt smart Tänk de som uppdaterar FB under tidenHon gick ut från rummet och hämtade en. Hade mobilen hela tiden och låg och spelade candy crush under insättningen hon sa att det var okej och bra som distraktion!
Ja det var ju faktiskt smart Tänk de som uppdaterar FB under tiden
På något sätt känns det mer förståeligtJag drar en gräns vid bukefamiljen
Mmm, dessa småblödningar. Avskyr att blöda och känner mig så ofräsch, det går åt mycket trosskydd jag hoppas det går över.
Nästan exakt så sa jag när jag precis hade satt in min spiral och kände mig som PMS deluxe i tre månader: jag vill inte vara nära en annan människa, så himla bra preventivmedel indeed.Måste säga att det är ett bra preventivmedel, man vill ju inte ha sex pga blöder så mycket
Nästan exakt så sa jag när jag precis hade satt in min spiral och kände mig som PMS deluxe i tre månader: jag vill inte vara nära en annan människa, så himla bra preventivmedel indeed.
Sen vände humöret från en dag till en annan och då var det ett bra preventivmedel även som det var tänkt...
Var det Mirena det blev till sist? Annars är mitt tips att byta, jag blir inte blödningsfri med lägre dos (och behöver byta Mirena var tredje år ungefär). Annars är det väl att hålla ut ett tag till... Jag tror det tog 6 eller 7 månader innan kroppen stabiliserade sig med första spiralen för mig. Vid byte brukar det blir bra direkt.
Jo, Mirena!
Har ju hört att det kan ta upp till ett år innan kroppen stabiliserar sig... kanske bara får härda ut och se.
Saknar mina p-piller
Om det successivt blivit bättre och inte ens gått 6 månader ännu så finns absolut hopp!