Slumpmässig bordsplacering

....det ironiska är ju att Buke på sätt och vis är som en fest med bordsplacering -du kan inte välja vem du 'pratar med' utan får hålla till godo med de som tar plats -kända så väl som okända!
Ha ha ja där har du rätt Buke är som en slumpmässig placering, här finns alla slags dårar :)

Det är bara så att jag blev förvånad, när jag startade tråden, jag vill bara diskutera bordsplacering...jag har fått många bra svar, många tankar och reflektioner

Men jag har också läst svar där personen ser rött blir helförbannad och säger att gillar man inte placering så ska man stanna hemma, oavsett orsak.... Que?

Äh jag ger upp, märklig tråd blev det....

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
1 645
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V