Blir ju precis samma sak som en fördröjd start dock, så är man bekväm med det så är det ju ingen skillnad.Fast man får ju vara lite försiktig med det. Inte så bra att låta mat stå i rumstemperatur i flera timmar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir ju precis samma sak som en fördröjd start dock, så är man bekväm med det så är det ju ingen skillnad.Fast man får ju vara lite försiktig med det. Inte så bra att låta mat stå i rumstemperatur i flera timmar!
De här snyggingarna borde komma till Sverige....
https://www.walmart.com/tp/the-pioneer-woman-slow-cookers
Fast... "Woman slow cooker"? Bara namnet får mig att inte vilja köpa en
(jag tyckte de var så fula att det vore ett straff att sätta i köket)
Det fanns en som var dyrare o snyggare i rostfritt stål, den fanns dessutom i lager.(jag tyckte de var så fula att det vore ett straff att sätta i köket)
De heter inte Woman Slow Cookers, utan det är slow cookers designade av Pioneer Woman.....Fast... "Woman slow cooker"? Bara namnet får mig att inte vilja köpa en
De heter inte Woman Slow Cookers, utan det är slow cookers designade av Pioneer Woman.....
Och hade passat ypperligt i mitt kök. Jag älskar mönster och färger !
Japp... När man väl provat så brukar man vara fast...Jag plockade ur det stora benet ur grytan och körde på igen, nu blev det bättre fräs. Supergott, jag kommer absolut att långkoka köttfärssås nästa gång.
Japp... När man väl provat så brukar man vara fast...
Hur blev det ?Idag står premiärgrytan henna och puttrar, ser verkligen fram emot att komma hem och se hur det blir.
Kastade ner lite av varje av det vi hade hemma tillsammans med grytbitar av fransyska Till imorgon tänkte jag testa ett "riktigt recept".
Det blev bra och gott! Smakade mycket, köttet var mört, potatisen fast (HUR funkar det egentligen? )Hur blev det ?