slow feeding nät - hur mycket går i?

Sv: slow feeding nät - hur mycket går i?

Någon som har näten utan tak dvs utsatt för snö/regn och kyla? Vad ska de vara av för material. Polyester eller nylon, vilket är bäst? Är det stor skillnad?

Sv: slow feeding nät - hur mycket går i?

Jag har inget tak över mina och det ska nog inte vara nån fara med det.. kanske de fryser lite men det påverkar knappast ätförmågan för hästarna...? Jag vet dock att förra ägaren till gården använde nät på samma sätt och hennes när har klarat sig bra. Hästarna med för den delen vad jag vet :)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 956
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hur ser det ut hos er på höfronten? Nordvästra Skåne inte lika illa som i fjol men det har ändå varit ganska lång torka nu i maj när man...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 148
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 135
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 704
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama