Slog i huvudet i elemenet

Mirre

Trådstartare
Sonen låg och lekte på golvet och hamnade bredvid elementet, slängde till med huvudet och fick en smäll.
Han har en liten bula nu och det blev lite rött men syns knappt, nåt att oroa sig över? Han är som vanligt, leker och är glad.

Sv: Slog i huvudet i elemenet

Så länge han verkar som vanligt så är det nog inget att oroa sig för. Dottern har slagit i huvudet två gånger och fick då bula båda gångerna, men hon vart ledsen någon minut och sedan var hon som vanligt.
Om han börjar uppträda onormalt så bör man ringa sjukvårdsupplysningen för råd, det är vad jag hört.

Tror inte det blev någon hård smäll heller.
Det röda är borta nu

Det låter inte som det är någon fara med honom :)

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 284
Senast: Marvin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 589
Senast: Pratsch
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 066
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka