Slö ingen aptit eller nåt..

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Lizzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 326
L

Lizzan

Min lilla gulliga ungkatt Mirre är slö och har varit det nästan hela dan. När han ligger ner, så ligger han inte riktigt utan halv/nästan står på frambena eller så......Hjälp! Vad ska jag göra? kan han ha feber?
Ska jag ringa veterinären eller vänta tills i morgon?
Sånt har ska man ju inte ta upp här(som tråd) men vad ska jag görs. jag är rädd om honom :(

Jag hade oxå ringt veterinär på stört. Katten och man själv mår bättre av att få veta vad det är, och i så fall få det behandlat på en gång.
Jag hade inte väntat. Du kan ju ringa och rådfråga i alla fall. Det hade jag gjort.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Min katt var hos veterinär i förrgår och fick öppnat en varböld (efter bitskada) och har drän. Hur länge är det vanligt att de är...
Svar
8
· Visningar
602
Senast: CFrisk
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 307
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 448
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka