Sleipnir vår 30-31/5

M

Mimirs

Hej! Någon här som ska var med på Sleipnir vår?
Jag har anmält mig till T8 med min polle Mimir:D

Sv: Sleipnir vår 30-31/5

Jag ska vara med på två hästar i V5 och T8. Ingen av dem är min men det ska bli himla skoj ändå! Har inga intentioner på superprestationer utan är mest nyfiken på vad poängen kan bli.

/Jonaz

:) Vi hade tänkt åka och kika och fota, men insåg att vi ska tävla samma helg (Gyda). Så vi får hoppas på bra väder ;)

Jag ska tävla F2 och T3, ska bli kul att komma ut på tävlingsbanan igen, har inga stor förhoppningar men roligt att se poängen:) Väldigt taggad är jag!:bump:

Det låter inte längre, det ÄR så att jag ska rida Börkur :D
Fuxen med de långa öronen :love:

borkurhast.jpg

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Hemmet Hej! Vi har köpt hus och kommer att låna 1 445 000 kr av banken. Just nu så har vi kollat med Nordea, handelsbanken och SBAB. Första...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 423
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej! Upptäckte detta i munnen på min snart 5 månaders valp. Det sitter på insidan av underläppen. Någon som sett något liknande förut...
Svar
2
· Visningar
409
Senast: Milosari
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
327
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka