Sleipnir frá Laufholi

E

Eila

Är det någon som känner till Sleipnir? Hur är han att hantera, rida etc? Är det någon som har avkommor efter Sleipnir? Hur är de? Hur är stoet ni betäckte med?
 
Sleipnir är en enligt mig mycket vacker hingst (musblackskäck) med UNDERBART psyke. Han är verkligen lugn i all hantering och har förvånat många. I stallgången står han lös medan brunstiga ston leds förbi!

Jag har valt honom till mitt sto som skall betäckas i år. Tror inte Sleipnir har så många avkommor som är inridna ännu, men de unghästar jag känner till har också bra psyke och lynne samt är fina exteriört.

Tycker att han är en drömhingst! :D
 
Ska han stå hemma hela säsongen eller ska han ut på station? Vad har han för priser?
 
Sv: Sleipnir frá Laufholi

Jag har ett sto från Sleipnir och han är en superhingst med underbara gångarter.. helt klart en tummen upp hingst.
 

Liknande trådar

Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 587
Senast: Freazer
·
Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Oknytt
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp