Sleeping beauties...

S

Sannanas

Den här synen möttes jag av när jag skulle gå och lägga mig igårkväll :D :love:

Behöver jag tillägga att det är på min sida av sängen?
:D
http://f2.pg.photos.yahoo.com/hossasock
Tyvärr låter inte yahoo mig länka till en speciell bild, så kolla de två sista bilderna i albumet diezel.

helt utslagna :D
Varit med mamma på stallet heeela dagen, stackare ;)

Jotack, färgen har vovvis fått av sin mamma det vet vi!
Men hur "ungen" (tim) har blivit så söt har jag ingen aning om :rofl:
Måste vara från hans mamma då va? ;)

ingen mer som blir alldeles tagen? :D
De är ju så söta :love:, fast mannen i huset är inte glad för långbent vovve i sängen, men det är jag :devil:...
Hur ställer ni er till det? Får era hundar nanna hos er ( i sängen)?

mysbild!
våra hundar får inte sova i sängen, men dom har kommitpå att när vi snarkar så är det fritt fram att hoppa upp :D vaknar oftast med knäna vid öronen, har inte små hundar direkt :smirk:

Jättesöta !! :love:

Dom får sova i sängen, men tycker att det blir för trångt och hoppar ner rätt fort.

Hugo suckar alltid så nöjt när jag kliver upp på morgonen,
då skuttar han upp och lägger sig med huvudet på kudden.
Det är precis som om han säger
"Äääntligen klev du upp, jag har väntat på kuddarna" :love:

Just nu ligger Hugo på rygg i soffan, med benen i vädret :D
Killens hund ligger i samma soffa men ihoprullad till en boll :D

mina hundar får såklart vara i sängen. det är så gosigt när dom vill ligga så nära. sambon är inte jätteglad över det, men hundarna fanns faktiskt där först! dessutom ligger dom oftast på min sida av sängen... :love:

Haha din Hugo verkar ha samma åsikt som min vovve, mammas varma kudde är bäst! ;)

Han skuttar upp och lägger sig och så knorrar han högt och ljudligt och somnar om.. Och en annan måste gå och jobba :(

Man vill bara krypa ner igen (även om man har stans roligaste jobb, äntligen :bump:)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 495
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 977
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 007
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka