Slatter i foten??

Sv: Slatter i foten??

hej.
jag e 23 och får det också ibland på den vänsta foten. Jag tror att det är för att man belastar fotleden i nertrampet. Att den mesta belastningen e där. det brukar vara bättre att släppa sigbyglen ett tag och sedan försöka sätta tyngden på insidan av foten..

Sv: Slatter i foten??

jag får det bara i höger foten, på "utsidan" av foten. vad jag vet har jag inte skadat den foten på något sätt..

jag ska prova det där med att stå på den ena foten när man borstar tänderna :rofl: låter ganska kul :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 608
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 135
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka