S
Sellan
min häst slår med huvudet när vi galloperar, vissa gånger gör han det kanske bara en gång när vi rider å vissa HELA tiden.. han har inget "ont" i munnen(han är kollad för ett tag sen av tandläkaren), tror bara att det är "ohyfs" för att springa fortare, gör man ingenting så fortsätter han bara å slår med huvudet och tar man och rycker till i ena tygeln så kommer han av sig, studsar på stället å sedan snubblar
tar man spöet å petar han på rumpan varje gånge han gör så (PETA inte slå!) så blir han skit-arg och börjar toksparka..
vet inte riktigt hur jag ska få han å sluta, å min nuvarande ridlärare går det inte att prata med "det går nog över" är svaret på alla frågor :smirk:
kan tilägga att han varit ridskolehäst (i typ 5år) och har massa ridskolehyss för sig.. han är 17 nu, och en envis när han inte vill..
tar man spöet å petar han på rumpan varje gånge han gör så (PETA inte slå!) så blir han skit-arg och börjar toksparka..
vet inte riktigt hur jag ska få han å sluta, å min nuvarande ridlärare går det inte att prata med "det går nog över" är svaret på alla frågor :smirk:
kan tilägga att han varit ridskolehäst (i typ 5år) och har massa ridskolehyss för sig.. han är 17 nu, och en envis när han inte vill..