Slår imot knäna och blir halt!

I

Izah

Hejsan! Min häst slår imot sina knän på frambenen och kliar sig alltid på höger fram. När jag travar henne vill hon bara börja galoppera, sedan i traven känns det som om hon haltar, när jag känner det ökar hon traven och fattar galopp. Jag vet inte vad det är för fel på henne, vill gärna ha ett svar fortast möjligt då jag ska sälja henne.:crazy::confused::bump:

Sv: Slår imot knäna och blir halt!

Gör en veterinärbesiktning så får du veta om det är något fel på henne. Ett forum kan omöjligt svara på frågan, bara spekulera.

Sv: Slår imot knäna och blir halt!

Är hon halt i traven är det ju något fel, åk in till vet, är väl iaf ingen som vill köpa en halt häst...

Finns ju knäskydd som travare brukar ha, när de slår sig på knäna...

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 540
Senast: Liten
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 549
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 347
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar