Slänga gammalt klösträd

ufot

Trådstartare
Klösträdet ute på balkongen håller på att ruttna och ska inte med till nya lägenheten.

Men var slänger man klösträd? Det är relativt stort.

På tippen förstår jag också, men i vilket kärl? Brännbart?

Katthem lär väl inte vara intresserade av halvruttna klösträd, eller?

Tack för alla svar. Då kör jag ner den till återvinningen i samband med flytten.

Hoppas katten gillar det nya klösträdet lika mycket som det gamla...

Antagligen...
Nu är dock husse så elak att klösträdet redan kommer att vara på plats när vi flyttar in (och balkongen självklart innätad)

Däremot kommer det att finnas massor av flyttkartonger att undersöka och leka i både när jag packar och packar upp...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 592
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka