Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för slaggprodukter i lever och njurar som behöver rensas ut?
Vad händer om man aldrig "rensar ut" med diverse olika medel?
Vad för medel skulle du använda för att rensa ur, menar du? Det är ju levern och njurarna som rensar bort slaggprodukter ur kroppen, de sköter rengöringen på egen hand.
Tror du hästen vill ha rödvin och choklad? Värsta dopingenJag tror man lever lyckligt i alla sina dagar med alla sina pengar kvar...
Eller iaf lycklig och spenderandes sina pengar på mer produktiva saker. Typ rödvin och choklad.
Eftersom tråden ligger på hästvård så är jag tveksam.Korven menar väl sånthär antog jag?
http://www.weightworld.se/detox-pro...SezoTmTFzSD-N_keA8SB5DoMcDbcfRSqBKxoCn7Pw_wcB
Gillar att de skriver "kan bekämpa" istället för bekämpar. Känns tryggt och lagom ospecifikt :
"Digestive Science Intensiva tarmrensningstabletter innehåller fiber, näringsämnen samt probiotika som kan bekämpa inflammation, förstoppning och öka matsmältningskapaciteten och du kan göra en egen detox hemma."
Tror du hästen vill ha rödvin och choklad? Värsta dopingen
Tror du hästen vill ha rödvin och choklad? Värsta dopingen
Brännässla. Fått det rådet, måste vara därför min häst dog, han var inte rensad.Vad för medel skulle du använda för att rensa ur, menar du? Det är ju levern och njurarna som rensar bort slaggprodukter ur kroppen, de sköter rengöringen på egen hand.
Eftersom tråden ligger på hästvård så är jag tveksam.
Men kanske finns något liknande till häst? Jag rekommenderar i alla fall att du håller rödvinet och chokladen till dig själv.
Nässlor är ju nyttigt rent näringsmässigt (för människor åtminstone), men att det skulle behövas specifika produkter för att rensa ur de organ som sköter rensningen av kroppen låter mest som bullshit eller möjligtvis säljteknik.Brännässla. Fått det rådet, måste vara därför min häst dog, han var inte rensad.
Brännässla. Fått det rådet, måste vara därför min häst dog, han var inte rensad.
jag tycker inte det är synonymt med utrensning av slaggprodukter, dvs jag håller medDet brännässla gör (och det är belagt) är att det har en urindrivande verkan. Dock ska man vara försiktig med diuretika för som allt annat blir det farligt om man överdriver det.
jag tycker inte det är synonymt med utrensning av slaggprodukter, dvs jag håller med