Jag har inga problem med nuvarande upplägg och gillar att ha det mesta på samma ställe. Jag ser ingen större skillnad på att behöva bläddra 1-2 sidor längre bak på Allmänt och att, som tidigare, behöva klicka mig vidare till ett annat underforum. Klick som klick, liksom. Letar jag efter en specifik tråd klickar jag gärna på prefixet för den tråden för att sortera efter prefix och på så vis snabbare hitta den. Typ när jag skulle skriva i yoga-tråden nu, då klickade jag enkelt på Kropp & Själ och hittade den i ett nafs. Ofta använder jag mig av Nytt-knappen och då spelar det liksom ingen roll vad som ligger var.
Men ja, om många stör sig på det och tycker det blir svåröverskådligt kanske det vore passande att göra om Allmänt till något som är lite mer likt hur det ser ut på Häst just nu. Kanske med följande indelning:
Allmänt
Samhälle
Kropp & själ
Skola & jobb
Juridik & ekonomi
Relationer
Kultur
Mat
Kläder & skönhet
Elektronik
Fritid (möjligen att detta skulle ligga under Hem & trädgård istället, känner att jag inte riktigt förstår vad som skulle läggas under just detta prefix)
Hem & trädgård
Inredning
Renovering
Trädgård och växter
Övr. Hemmet
Tjatter
(här hamnar då alla tjatter-märkta trådar, typ ulvlekar, vad gör vi-tråden, "saker som stör oss", osv...) Visst finns risken att en del trådar hamnar där "i onödan", men det kan ju vi moderatorer vara lite extra uppmärksamma på i så fall tänker jag.
Allmänt blir ju fortfarande stort, men just nu ser jag åtminstone 4 trådar på förstasidan som skulle finnas under Hem & trädgård istället, och 7 st som skulle finnas under Tjatter.