Skypefråga

MiaMia

Trådstartare
Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan göras för att styra visningen på min egen skärm.

Kan man göra något för att se fler (helst alla) deltagare samtidigt, inte bara den som talar? Detta gäller 4-8 pers, inte stora möten.

Måste man alltid se bilden på sig själv? Kan den krympas, stuvas ner i något hörn, tillfälligt stängas av e.dyl.?

Nu var det längesen jag använde Skype, men jag hittade en guide för hur du kan ändra Views och se alla deltagare här: https://support.skype.com/en/faq/fa34897/how-do-i-switch-views-during-a-skype-video-call. Däremot är jag osäker på hur mycket man kan anpassa storleken på sin egen profilbild/video. I länken ser det dock ut som att ens egen profilbild är väldigt liten om man väljer Grid View t.ex.
Tack, grid view verkar bra, ska testa det vid tillfälle.

• Gilla
Reactions: kit

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 130
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 341
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
29 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(
  • Freestyle och htm

Hästrelaterat