MissFideli

Trådstartare
Hur funkar det? Ringer med ComHem nu, men ringer mycket mobilt så räkningarna skjuter i höjden. Man kanske kan kombinera?

Nån som har idéer?

Sv: Skype

Skype fungerar finfint. Gratis till andra skypeanvändare, samma pris till alla fasta telefoner i sverige och många andra länder (ca 15 öre/min + 15% moms). Till mobiltelefoner och de länder som inte är med i Global Rate-listan varierar priset. Det kostar ungefär 2.30/min att ringa från skype till en mobil i Sverige. Vill man att folk ska kunna ringa på skype får man köpa ett abonnemang med ett nummer (man betalar bara för minutrarna man ringer när man bara tänker ringa från skype), men då kostar det ca 300kr/år.

Det enda du behöver för att sparka igång skype är ett par hörlurar med mikrofon, en stabil internetuppkoppling och en inte allt för antik dator. :)

Senast ändrad:

Beroende på vad du ringer med för abonnemang nu så är det alltså inte säkert att du tjänar så där hiskeligt mycket på att ringa med skype. Man tjänar generellt mest på det om man ringer mycket utomlands eller om man har många vänner med skype. :)

Tack för svar!
Jag tänkte ha ComHem-abonemanget att ringa till, och nått annat att ringa från.
Men 2.30 är lite mer än vad jag betalar idag.

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka