Skype? Hur gör man?

Umbria

Trådstartare
Skulle vilja börja använda Skype men fattar inte mycket. Jag har kommit så långt att jag har skaffat konto och har Skype i datorn och mobilen. Men sen då? Vad hittar jag mitt skype-nummer eller vad det nu heter för att kunna lämna ut till någon annan? Det finns något som heter acessnummer, skypenummer, något som heter Skype to go etc men det enda jag vill göra är att Skypa gratis face to face. Så alltså var hittar jag det nummer/konto/whatever som jag behöver lämna ifall någon annan ska kunna kontakta mig? :confused:

Skulle vilja börja använda Skype men fattar inte mycket. Jag har kommit så långt att jag har skaffat konto och har Skype i datorn och mobilen. Men sen då? Vad hittar jag mitt skype-nummer eller vad det nu heter för att kunna lämna ut till någon annan? Det finns något som heter acessnummer, skypenummer, något som heter Skype to go etc men det enda jag vill göra är att Skypa gratis face to face. Så alltså var hittar jag det nummer/konto/whatever som jag behöver lämna ifall någon annan ska kunna kontakta mig? :confused:
De söker väl på ditt namn så kommer du upp? Det var längesen jag använde vanliga Skype. Men så funkar Skype för business iaf.

Ok, tack :) Jag får kolla upp det närmare. Tycker det verkar mer än rörigt faktiskt. Men det där Skypenamnet med "live:" före, är det det som man ska skicka till?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 232
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 488
Senast: Otherside
·
R
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 277
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka