Skylt till badrummet

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare sthu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 1 124

sthu

Trådstartare
Vi har nyss renoverat badrummet. Det blev superbra och vi är nöjda.
Men!
Ljusknappen flyttade från utsidan till insidan av badrummet. Jättebra, fast nu är det ett fult ellock på utsidan. Det värsta är nog ändå nästan att vi försöker trycka på det för att tända och släcka lyset i badrummet :angel:

Så vi tänkte, en liten skylt över locket vore väl trevligt! Men jag hittar ingen sådär riktigt fin skylt.

Någon som vet var jag kan få tag i en rund skylt i storlek som ett ellock?
Eller andra tips på hur man han dölja det.

Hur vill du att den ska se ut?
Kolla tex på Sekelskifte eller Byggfabriken, de har några olika varianter som jag tycker är fina.

De flesta av mina doslock är målade med samma färg som väggen. Gör dem iofs inte osynliga, men försvinner rätt bra ur medvetandet s.a.s. Men det kanske är svår att fixa i efterhand?

Du kan inte ta vilken fin bild du vill och montera i en liten fotoram? Att det som ska täckas är runt behöver ju inte spela roll.

Vill man göra en grej av det kunde det gå att 'tapetsera' locket med något som har snygg färg och mönster, som en mini-foto/fond-tapet. Beror på övriga väggen vad som fungerar...

Vi har nyss renoverat badrummet. Det blev superbra och vi är nöjda.
Men!
Ljusknappen flyttade från utsidan till insidan av badrummet. Jättebra, fast nu är det ett fult ellock på utsidan. Det värsta är nog ändå nästan att vi försöker trycka på det för att tända och släcka lyset i badrummet :angel:

Så vi tänkte, en liten skylt över locket vore väl trevligt! Men jag hittar ingen sådär riktigt fin skylt.

Någon som vet var jag kan få tag i en rund skylt i storlek som ett ellock?
Eller andra tips på hur man han dölja det.
Jag tänker en massa lösningar men vet inte vad som skulle funka.
Kan du posta en bild? Så har jag nåt att utgå från?

Jag vill inte se locket alls, oavsett modell. Därav önskemål om skylt
Nej, det är klart.
Men för alternativ som att måla eller tapetsera gör det skillnad. Det var en mer allmän tanke än specifikt i relation till dina önskemål.

Jag kunde också ha övervägt att ha kvar en bortkopplad brytare hellre än ett doslock om alternativen var begränsade och det skulle se konstlat ut med ett döljande. Men det förstår jag inte är önskvärt i ditt fall.
svårigheten är lite vad som kan se naturligt ut att placera så nära dörrkarmen.

Nej, det är klart.
Men för alternativ som att måla eller tapetsera gör det skillnad. Det var en mer allmän tanke än specifikt i relation till dina önskemål.

Jag kunde också ha övervägt att ha kvar en bortkopplad brytare hellre än ett doslock om alternativen var begränsade och det skulle se konstlat ut med ett döljande. Men det förstår jag inte är önskvärt i ditt fall.
svårigheten är lite vad som kan se naturligt ut att placera så nära dörrkarmen.
Det är därför jag tänker mig en rund skylt som går att sätta över locket.

Liknande trådar

Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 539
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31