A

annah0j

Är på jakt efter bra och slitstarka terrängskydd. Har ni några tips? :)

Sv: Skydd

Jag har Picasso For Horses och är supernöjd. Mycket lätta att hålla rena och snygga.

Jag har N.E.W köpt dem från england men de finns även i sverige så klart men lite dyrare då. Jätte nöjd med dem, lätta att hålla rent och skyddar bra. Har den gamla modellen, den nya snurrar lite i början bak då de bytt ut den formade skenan mot en mjukare oformad. Lycka till.

Jag har N.E.W köpt dem från england men de finns även i sverige så klart men lite dyrare då. Jätte nöjd med dem, lätta att hålla rent och skyddar bra. Har den gamla modellen, den nya snurrar lite i början bak då de bytt ut den formade skenan mot en mjukare oformad. Lycka till.

Okej! Tack för tipset! Vart kan man hitta någon sida till dessa?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är på jakt efter den bästa budgetappen! Någon som har ett tips? Det är okej om den kostar lite, så länge den är värd det.
Svar
5
· Visningar
480
Senast: kolblakkur
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
248
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Är på jakt efter täcke med regnrygg och med nät på sidorna! Har tidigare haft Rambo summer men upplever det som tungt och tjockt så...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka