Såg redan i förra h**ks katalogen att de sålde skydd för bilens bagageutrymme. Åkte dit och de hade gått åt som sjutton. Blev inget köp den gången. Men med nya, fina bilar och en hund som ofta åker med så börjar man vilja byta ut sina "tillfälliga" lösningar med filtar o grejer mot ordentligt skydd.
Nu sitter jag här igen och funderar. Hur bra är ett sånt där skydd från h**ks? Hur passar det i era bilar? Är det värt pengarna och kan hitta andra/billigare/bättre ngn annanstans??
Jag tänker ffa på min Skoda Fabia -05. Nån som vet hur bra ett sånt skulle passa i den bilen? Det är ju ett ganska stort utrymme med högt till fönstrena om man jämför med en del andra bilar.
Har ni löst det på ngt annat sätt? Hur? Berätta, visa!
Nu sitter jag här igen och funderar. Hur bra är ett sånt där skydd från h**ks? Hur passar det i era bilar? Är det värt pengarna och kan hitta andra/billigare/bättre ngn annanstans??
Jag tänker ffa på min Skoda Fabia -05. Nån som vet hur bra ett sånt skulle passa i den bilen? Det är ju ett ganska stort utrymme med högt till fönstrena om man jämför med en del andra bilar.
Har ni löst det på ngt annat sätt? Hur? Berätta, visa!