Skydd inom fälttävlan?

S

Saaarah

vad använder ni för skydd på era hästar när ni tävlar/tränar fälttävlan? Viöka tycker ni är de bästa? :bow:

Sv: Skydd inom fälttävlan?

det finns iofs redan ca tusen trådar om detta........
.....men jag har iaf NEW lightweight och är supernöjd me dom!

Style! Absolut bäst! Jag har inte hittat ngt negativt med dem hittills, inte ens de som har 6-7 år på nacken!

Håller med, Style håller absolut bäst.
Fast har man en häst med korta skenben får man passa så plastskenorna inte är för långa och trycker på senskidorna under carpus.

Heej ! jag har Eskadron skydd både fram och bak, och boots och ja tyckar dom funkar jätte bra !! :)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 13-åriga Agnes Wallberg tävlar tillsammans med sin ponny Aramis i ridsportsgrenen fälttävlan. Under helgen var de nere i Skövde och...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hon kommer att tävla i fälttävlan inom ridsporten tillsammans med sin häst Box Leo och det blir hennes andra uttagning till OS i karriären.
Svar
0
· Visningar
105
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka