Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, för ärligt talat kan man nog i ärlighetens namn inte kalla det för hoppning
Nina och jag skuttade fyra gånger över den hissnande höjden på hela 20-30 cm, för säkerhets skull (ja, fegade lite) tog vi det dessutom i trav.
Men det kändes bra, och jag kände mig rätt så följsam över
Hur det såg ut är en annan fråga. Räknade ut att det är över ett år sen jag tog mig över något högre än markbommar.

Nästa vecka är det skänkelvikning och lösgörande. Kan bli spännande
Vi hade två bitch-attacker idag, jag vann. Nästa vecka blir det dressyrspö, idag tog jag det korta. Man behöver egentligen inte använda det, bara visa att det finns där.

Men först ska jag överleva åka in till stan i morgon, wish me luck

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 194
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev något förvånad när jag var uppsatt på Häxan Surtant aka Nina och inte Goliat Visade sig vi hade markarbete idag och bommar är inte...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: cewe
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 016
Senast: Disen
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: jooosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka