Skurpulver

warg

Trådstartare
Går det att få tag på skurpulver numera? Förr fanns det i alla fall tomteskur och ajax skurpulver. Jag har haft en burk i stallet, men nu är den slut, och jag kan inte minnas att jag sett det på länge. Eller har jag bara tittat dåligt?

Går det att få tag på skurpulver numera? Förr fanns det i alla fall tomteskur och ajax skurpulver. Jag har haft en burk i stallet, men nu är den slut, och jag kan inte minnas att jag sett det på länge. Eller har jag bara tittat dåligt?
Google säger att Ajax skurpulver finns kvar. :idea:

Kolla färgbutiker, alltså mindre egna butiker, de verkar ha det mesta tycker jag. :D

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 441
Senast: BornAgain
·
Hemmet En kort fråga. Om man köper en s.k. smart-TV kan man då räkna med att det går att använda gratiskanalerna (SVT och Tv4) om man ansluter...
Svar
16
· Visningar
476
Senast: Rosett
·
Hemmet Min hyresvärd har fixat ett sophus med sortering, men där finns bara plastsortering för hårdplast. Går inte all plast i samma behållare...
2
Svar
29
· Visningar
1 512
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka