Skurit sig i örat.

M

Mirac_

Min hund och grannens hund va ute och lekte hela kvällen och halva natten igår :d Dom hade verkligen jättekul, när vi plockade in dom så upptäckte vi att min hund hade skurit sig i örat (rakt igenom så örat delat sig). Nu undrar jag om någon vet om det räcker med att tejpa ihopa det eller vad man ska göra. (har ej fått tag på någon vet än).

Tacksam för svar.

Sv: Skurit sig i örat.

Fick tag på djursjukhuset igår men de skulle tydligen läka även utan att bli sydd.....

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 705
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 229
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 849
  • Artikel Artikel
Dagbok Har inte sovit en blund på hela natten. Ligger fortfarande och skakar och spänner mig så fort jag inte aktivt tänker på att slappna av...
2
Svar
23
· Visningar
2 525
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII