L

Lillajag88

Nu är jag inte så insatt i dressyr..
Brukar inte titta på det eller rida det så mycket.
Men jag har en dvd som är ganska gammal(nått år) på den är jan brink med och man får se när han rider Briar:love:
Men när han travar(? jag tror han gör det iaf.. sån där fin trav som dom gör på tävlingarna.. ni förstår att jag inte kan nått om det!!)
Han studsar upp typ 10 cm rakt upp i luften.. måste göra skitont på honom!!:smirk:
Men ska dom göra det? det såg jättefult ut.. dom ska vell sitta ner riktigt???:confused:

säkert en jättekorkad fråga...:o

Sv: Skumpar??

Skulle tro att det rör sig rätt mycket där uppe på ryggen på Briar så det är nog inte det lättaste att sitta "fint" utan klister i arslet ;)

Sv: Skumpar??

Jo, det har jag också sett, i ett teveprogram. Men jag tänkte att även eliten har svårt att komma ner i sadeln när hästen är spänd och okoncentrerad (för tv-kamerorna kanske). Har inte sett så mycket på tävling men då är det inget jag lagt märke till, dvs då hästen är framriden och lösgjord på ett annat sätt. JAg tycker sånt är skönt att se.

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 958
Dressyr hej! Är en tjej på 14 år som tävlar på lätt c-lätt b nivå i dressyr på min d-ponny. Tränar även vissa delar ur lätt A1, så har vi tur...
Svar
5
· Visningar
2 225
Senast: Emma2000
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 329
Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund