ISABEL
Trådstartare
Jag satt precis och kollade på köpesannonser på Hästnet och jag upptäckte till stor förvåning att samma familj satt in sammanlagt 5 olika annonser. Det rörde sig om billiga hästar som kostade max ett par tusen kronor och de önskade avbetalning. Om hästen skänktes var det ett plus i kanten. Hästarna de sökte i de olika annonserna var allt från shettis, varmblod, kallblod och korsningar och i varje annons lovade de bra hem men för mig ringde det en STOR varningsklocka och jag undrar om det verkligen är någon som är så dum att de svarar på en sådan här annons? För mig låter det som ett försök av någon sjuk jävel att försöka tjäna en hacka på stackars hästar.. slakttransporter.. hästförsäljare.. you name it.
Tänker på hästannonser överlag där folk söker hästar som helst skänkes "hjärtat är större än plånboken" men hallå? En häst som blir sjuk blir inte hjälpt av att hjärtat är större än plånboken. Tvärtom, då KRÄVS en rejäl plånbok!
Vad tycker ni om dessa annonserna och vad tror ni om familjen som annonserat ut alla dessa olika annonserna SAMMA dag?
Tänker på hästannonser överlag där folk söker hästar som helst skänkes "hjärtat är större än plånboken" men hallå? En häst som blir sjuk blir inte hjälpt av att hjärtat är större än plånboken. Tvärtom, då KRÄVS en rejäl plånbok!
Vad tycker ni om dessa annonserna och vad tror ni om familjen som annonserat ut alla dessa olika annonserna SAMMA dag?