skumma buke

LillaMy84

Trådstartare
har på senaste tiden haft problem att se nya inlägg i trådar... ser på listan att det är någon som svarat sedan jag sist var inne och läste men när tråden öppnas är det precis som det uppdateras bakåt:crazy:
gäller även min kontrollpanel, mina PM mm mm..
Är det någon mer som haft liknande problem? eller är det möjligtvis min dator som flippat?

Sv: skumma buke

Dubbelklicka på klockan längst ner i höger hörn på din skärm. Kolla så det är rätt datum inställt. Är det inte det kan det ställa till det ordentligt på forumet med visningarna. Har själv råkat ut för det.

Sv: skumma buke

hmmm.. det verkade vara i sin ordning med både tid och datum:confused:
det är alltså exempelvis om jag via "nya inlägg" öppnar en tråd jag redan har prenumeration på och svarar i den, därefter går in i kontrollpanelen som det krånglar som mest, då syns inte mitt inlägg överhuvudtaget eller några inlägg efter mitt.. för att bara nämna nåt som krånglar..

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 172
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 338
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar