Skulle vilja veta allt om unghästar...

M

Miss Princess

Om någon vet någon hemsida som detr står om unghästar om får ni gärna tipsa mig. JAg sa skriva ett arvete och vill veta ALLT! :)
 
Sv: Skulle vilja veta allt om unghästar...

Man skulle kunna skriva en bok tjock som lagboken och ändå inte få med allt.
Dessutom så vill nog moderatorerna att diskussionen sköts här, inte bara genom att lägga ut länkar.

Det är lättare om du skriver ner konkreta frågor att svara på.:)
 
Sv: Skulle vilja veta allt om unghästar...

Man skulle kunna skriva en bok tjock som lagboken och ändå inte få med allt.
Dessutom så vill nog moderatorerna att diskussionen sköts här, inte bara genom att lägga ut länkar.

Det är lättare om du skriver ner konkreta frågor att svara på.:)

Jobbigt.. hihi Jag vill ju veta så mycket som möjigt. Men inridning av unghästar vill jag veta om. Hur man går tillväga. Sedan funderade jag påd et där med kvalitetesbedömningar. Det är väl något som är rätt så viktigt när det gäller unga hästar? VArt kan man få tag på info om det?
 

Liknande trådar

Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
454
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag skulle vilja ha en svart takkrona i mitt vardagsrum 😄 Har googlat lite men det finns så mycket och lika många suspekta hemsidor. Tar...
2
Svar
21
· Visningar
1 201
Senast: Idas
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp