skulle ni nyttja en inomhusbana

Sv: skulle ni nyttja en inomhusbana

Ja, gärna!
Tycker det vore väldigt trevligt att kunna träna med samma mått inne på vintern, som man använder ute på sommaren.

Men, som med allt har avstånd och framförallt kostnad med det hela att göra. Annat som kan ha med det hela att göra är att kanske för en billig peng kunna ha vagnen i anslutning till banan, på plats, så man slipper köra den separat varje gång eftersom det är dyrt som bara den.

Även som bara ridande... Absolut ... Ju större ju bättre =)
"hårdare" underlag inget hinder...

Att ha en innebana skulle vara helt fantastiskt! :) Inom ridavstånd och rimlig kostnad skulle jag nyttja den mycket!

Liknande trådar

Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: tara
·
Juridik & Ekonomi Ny lag från och med 2026 att arbetstagare får insyn i vad medellönen är hos det motsatta könet med samma arbetsuppgifter. Jag kommer...
2
Svar
24
· Visningar
1 966
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
631
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
614
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025