skulle ni nyttja en inomhusbana

Sv: skulle ni nyttja en inomhusbana

Ja, gärna!
Tycker det vore väldigt trevligt att kunna träna med samma mått inne på vintern, som man använder ute på sommaren.

Men, som med allt har avstånd och framförallt kostnad med det hela att göra. Annat som kan ha med det hela att göra är att kanske för en billig peng kunna ha vagnen i anslutning till banan, på plats, så man slipper köra den separat varje gång eftersom det är dyrt som bara den.

Även som bara ridande... Absolut ... Ju större ju bättre =)
"hårdare" underlag inget hinder...

Att ha en innebana skulle vara helt fantastiskt! :) Inom ridavstånd och rimlig kostnad skulle jag nyttja den mycket!

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
394
Senast: zassoo
·
Anläggning Vår ena hage gränsar mot en granne som fått problem med vildsvin på sin tomt. Nu har han köpt ett klent plastnät som han hägnat lite...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: Seabaz
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: tara
·
Juridik & Ekonomi Ny lag från och med 2026 att arbetstagare får insyn i vad medellönen är hos det motsatta könet med samma arbetsuppgifter. Jag kommer... 2
Svar
24
· Visningar
2 071

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka