skulle ni nyttja en inomhusbana

Sv: skulle ni nyttja en inomhusbana

Ja, gärna!
Tycker det vore väldigt trevligt att kunna träna med samma mått inne på vintern, som man använder ute på sommaren.

Men, som med allt har avstånd och framförallt kostnad med det hela att göra. Annat som kan ha med det hela att göra är att kanske för en billig peng kunna ha vagnen i anslutning till banan, på plats, så man slipper köra den separat varje gång eftersom det är dyrt som bara den.

Även som bara ridande... Absolut ... Ju större ju bättre =)
"hårdare" underlag inget hinder...

Att ha en innebana skulle vara helt fantastiskt! :) Inom ridavstånd och rimlig kostnad skulle jag nyttja den mycket!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
357
Senast: Cactus
·
Anläggning Vi behöver lära oss hur vi håller vår ridbana 25x35 m med underlag "ridbanegrus" dammfri till rimligast möjliga kostnad. Jag tar gärna...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle För "hundrafemtielva" år sedan, innan jag omskolade mig, jobbade jag som bussförare i Sörmland, men dagliga körningar upp till...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 480
Senast: MissFideli
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 674
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar