Skulle era hundar acceptera detta?

Sv: Skulle era hundar acceptera detta?

Hahaha vilken bra, det skulle spara mycket äckel för oss människor! :bow:

Men jag tror inte att hundarna uppskattar den, och vad fult det var.. :crazy:

Alltså... Fan vad jag garvade först, men jag hoppas INNERLIGT att det inte finns en marknad för det där! Kan man inte ta en plastpåse och plocka upp efter sin hund kanske man inte ska ha hund alls.

Nä min hund får nog allt skita, utan att ha en påse hängande i häcken.
Men prova att sätt en på Z så slipper du mocka vetta:D

De skulle utan tvekan acceptera att ha på sig det, mina accepterar allt möjligt knasigt även om de kanske inte är helförtjusta i det. Dock är jag övertygad om att de skulle hålla sig från att skita så länge det bara var möjligt och tja.. jag tycker det är en fånig uppfinning.

Hundskit från hundar som får bra mat osv är ju så jäkla enkel att plocka upp och luktar knappt någonting att det knappast kan finnas någon anledning till att inte "kunna" plocka upp det som vanligt.

KL

Helt tokig uppfinning. Mina vovvar hade nog accepterat den men varför? Det jobbiga är ju inte att plocka upp bajset utan att bära runt på påsen tills man hittar en soptunna. Det slipper man ju inte med den här grejen.

Acceptera och acceptera... Men jag hoppas att min hund skulle hoppa upp och döda mig om jag fick för mig att sätta på något liknande på honom.:crazy:

Usch jag skulle aldrig sätta på nått sånt på min hund! :s
Riktigt riktigt fult! Jag skulle skämmas ihjäl om jag ens hade kommit på tanken...

Vissa skulle nog behöva något sådant till sin hund med tanke på hur mycket hundskit det finns överallt.

KL

FFS... xD Ser inte klokt ut nånstans.. påverkar säkert rörelsemönstret och orsakar låsningar hos hundarna.. (jag hade iaf inte gått normalt med en sån runt rumpan..) men seriöst...

Läste ni beskrivningen? Hundbajs är tydligen extremt livsfarligt och orsakar blindhet och leverproblem till och med om man plockar upp det... :P
"Dog feces is extremely dangerous to people even if you pick it up. A residue is left over and can cause blindness, liver damage and death."

Gud vad den hade underlättat hundpromenaderna när jag gick på kryckor och inte fick stödja på benet!
Nu som "frisk" ser jag inget behov av en sån personligen däremot som till och från handikappad under 2 års tid så ser jag ett behovs ställe åt den.
Tänk alla som går på kryckor eller sitter i rullstol med hundar - perfekt hjälpmedel för dom!
Och ärligt talat så tror jag inte den ger hunden några problem om den är rätt inställd och formad. :)

För att vara lite udda alla andra! ;)

KL

Det hoppas jag verkligen inte! Jag eftersträvar att min hund ska få vara just hund, inte en "pryl" som är "jobbig" att lägga tid och energi på ^^

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 959
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 910
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 960
Senast: tuaphua
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ägare av hund offentligt?
  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31