Det är inte ovanligt.Stackars din man
Hade du på riktigt klarat av att din man ligger med en annan kvinna, gillar det och njuter av det och sen kommer tillbaka till dig dagen efter? Jesus....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte ovanligt.Stackars din man
Hade du på riktigt klarat av att din man ligger med en annan kvinna, gillar det och njuter av det och sen kommer tillbaka till dig dagen efter? Jesus....![]()
Absolut. Fika med dopp kan ju betyda något heeeeelt annat än gräddbakelserKanske en aspekt att lägga in i fikatråden?![]()
Absolut. Fika med dopp kan ju betyda något heeeeelt annat än gräddbakelser![]()
Och dessutom har vi dom pengarna i vår bostadsrätt samt i aktier om det krisar.
Tänkte precis samma. Bara för att tvåsamhet är normen betyder inte det att alla lever så.Oj, det här var ju väldigt normativt och rätt nervärderande mot alla som har annat än monogama parförhållanden.
.
Men bostadsmarknaden kan krascha och börsen kan rasa! Se till så att han håller uppe sitt andrahandsvärde ifall det värsta skulle hända.
En muta, typ "Du får en miljon bara du ligger med honom."Man ska aldrig vara för kategorisk.
Men jag är nog lite trög, men jag fattar inte vem det är som ska betala den där miljonen? Vem är köpare och säljare? Eller är det någon typ av muta?
Så du skulle tacka nej till en miljon bara för att du normalt sett inte vill att han ska ligga med andra ?Det är ju absolut en definitionsfråga, det som är viktigt är nog att kommunicera med sin partner och prata sig fram till vad som är otrohet och inte i ens egen relation. Det kan bli väldiga missförstånd om man bara antar att den andre ska dra gränser där man själv gör det. Har man ett öppet förhållande eller rent av ligger med andra tillsammans är det såklart annorlunda, jag pratar om hur vi ser på saken i vår relation, som är monogam. I vår relation är sex med andra definitivt otrohet, hångel också. Det är ett sviket förtroende och jag tror vi skulle ha svårt att repa oss om det hände. Beroende på omständigheter kanske. Du har rätt i att det nog handlar om att göra saker bakom ryggen på sin partner som man vet att hen inte accepterar. Det kanske är just att vara öppen och ärlig och komma överens om vad som är okej och inte som är grejen. Men det finns inte mycket jag hade blivit lika knäckt av som otrohet tror jag. Kanske om han gått bakom ryggen med stora mängder gemensamma pengar eller liknande, eller dolt ett tungt drogbruk, eller något annat som allvarligt skadar förtroendet mellan oss. Men allt "bakom ryggen" kanske inte räknas. Jag är nog skyldig till endel i miniskala. Diskar teflonpannan med diskborste när han inte ser fast jag vet att han avskyr det, och sånt allvarligt
![]()
Jag tänkte att man kan tacka ja till tårta på villkor att det blir gymnastiska övningar efteråt för att begränsa skadeeffekternaOch så länge man skyddar sig bör det inte ge någon viktuppgång hellerSnarast blir det väl viktnedgång av de gymnastiska övningarna!
Jag tänkte att man kan tacka ja till tårta på villkor att det blir gymnastiska övningar efteråt för att begränsa skadeeffekterna
Bra idé! Då kan man ju beräkna tårtbiten utifrån hur pass gymnastiska övningarna blev, också.Kanske ta det gymnastiska övningarna först? Så man inte smiter undan övningarna och går direkt på tårtan?
Bra idé! Då kan man ju beräkna tårtbiten utifrån hur pass gymnastiska övningarna blev, också.
Ja det skulle jag! För jag tror att det skulle kosta mer än det smakade i slutändan. För både mig och honom.Så du skulle tacka nej till en miljon bara för att du normalt sett inte vill att han ska ligga med andra ?
Kanske ta det gymnastiska övningarna först? Så man inte smiter undan övningarna och går direkt på tårtan?
Det beror på HUR man gör det![]()
Ska man bränna bort några tårtbitar får man väl slita lite, antar jag.