E
et_flikkan
Japp valet går fram och tebax, Fullblodshingst eller halvblodshingst ?, vad ska det blir. Har bestämt halvblodshingst till mitt fullblodsto. Men jag tänker inte betäcka henne förens hon har presterat nått. Hon är efter Richard of york och undan Tailormade. Jag har länge varit kär i Artist men jag vet att han ger väldigt små avkommor ibland, men att han ger trevliga avkommor som behövs på mitt sto då hon har ett speciellt humör. Feleciano står också högt upp på listan, men man vet ju inte, det kommer ju bara nya hingstar hela tiden.
Jag vill ha en hingst som har en bra skritt och trav, då min häst har lite halvbra trav och skritt. Den ska såklart vara på på att hoppa och ha en bra ridbarhet samt bra exteriör.
Jag vill ju ha en liten häst då jag själv är väldigt liten.
Mitt sto har inte gjort så mkt. Men hon har en jätte bra ridbarhet och har en mkt bra hoppteknik. Hon har mkt bra galopp. Och hon tänker mkt själv när vi hopptränar, är väldigt okomplicerad. Så vad tror ni är en bra hingst till mitt sto?
Jag vill ha en hingst som har en bra skritt och trav, då min häst har lite halvbra trav och skritt. Den ska såklart vara på på att hoppa och ha en bra ridbarhet samt bra exteriör.
Jag vill ju ha en liten häst då jag själv är väldigt liten.
Mitt sto har inte gjort så mkt. Men hon har en jätte bra ridbarhet och har en mkt bra hoppteknik. Hon har mkt bra galopp. Och hon tänker mkt själv när vi hopptränar, är väldigt okomplicerad. Så vad tror ni är en bra hingst till mitt sto?