M

moonlightgarden

Så nu för andra gången utav andra gången jag skulle använda min skrivare sedan jag flyttade hemifrån igen så lärade jag ringa min pappa för att det hela inte fungerar (han hjälpte mig en gång innan oxå innan jag flyttade hemifrån men då hade vi våra datorer ihop kopplade så jag använde deras skrivare så fort jag skulle skriva ut något lite svårt att göra det nu e ju en bit dit...).
Så nu denna gång funkade det inte alls först fick jag bråka med papprena tills dess att det ville funka sedan skrev den inte ut rent trots rengöring två ggr och en test sida utskriven så trots att jag tog på ekonomisk utskrivning så blev det randigt :mad: Så det e bara till å slänga skiten å köpa ny, jätte roligt för det har jag inte alls råd med egentligen.

Så nu skulle jag villja ha lite tips av er bukare. Det jag vill ha är en enkel billig skrivare som funkar. Den ska kunna skriva ut bilder och text utan större problem så den behöver inte vara jätte avancerad å jag vill att bläckpatronerna till den ska vara billiga. Å så vill jag helst att den ska vara svart men det e inget krav :)

Någon duktig som kan hjälpa mig med det?

Sv: Skrivare!

Billiga bläckpatroner != billiga utskrifter. Typexempel: En kompis hade en skrivare med billiga bläckpatroner. Verkade bra, tills han märkte att de gick åt väldigt fort. Patronerna till min är inte direkt billiga, men är fortfarande på första uppsättningen och har skrivit ut mycket.

Ta till exempel någon inte alltför billig HP-skrivare. De flesta av deras är riktigt bläcksnåla.

För övrigt låter det inte som om det är fel på skrivaren, utan på patronen eller skrivarhuvudet, vilket isf kan bytas utan att byta ut hela skrivaren.

Sv: Skrivare!

Jo fast skrivaren har bråkat ett längre tag, det e svårt å hitta drivrutiner, har man skrivit ut å ska skriva ut igen lite senare så får man bråka om med papprena igen minst 5 ggr. Trots att dom sitter på samma ställe som förra gången man skrev ut.
+ att båda bläckpatronerna nu e helt nya. Så både färgen å den svart vida, sedan bör det poängteras att skrivaren är 7 år gammal å bläckpartonerna e extremt dyra.

Köpte en ny skrivare idag, vi köte en som var ekonimsk i bläcket och varje bläckparton är för sig själv så om den gula tar slut så behöver man bara byta den gula å inte hela färgen :) Så nu har jag en splitterny Epson 4050 å nå bokstäver där emellan. Vi tog hjälp av föräsäljaren å jämförde den mot en hp skrivare :) Så nu e jag nöjd å glad :)

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
292
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
676
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 591
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar