Skriv på!

E

Eem

Sydkorea försöker göra det lagligt att äta hund igen. Redan nu slaktas miljontals vovvar illegalt. Går lagen igenom kommer ännu fler individer att lida i onödan. Det värsta med slakten är att hundarna plågas innan, så att köttet ska få "läkande" och "potenshöjande" effekter.

De hemskaste filmer från Sydkorea visar hundar som skriker av smärta, som hängs och slås med påkar, för att sedan serveras som exklusiva rätter på restaurang.

Snälla, skriv på protestlistan nedan till Sydkoreas ambassad och hjälp oss att sprida det vidare!

http://www.animalprotection.se/protestsydkorea

Sv: Skriv på!

Vad är det för skillnad mellan det och andra djur som dom dödar i länder där dom inte har samma koll som här på tex slakterierna?

Och du tror inte att det blir bättre slakterier om det blir lagligt? Vad är skillnade mot att slakta grisar?

Nu har jag verkligen också skrivit på. Jäkla sett att hålla på med sånt där tycker jag. Fy f.n.

den dagen det blir olagligt att föda upp och slakta grisar på det sätt som görs idag är jag villig att skriva på alla såna protestlistor. fram tills dess känns det som hyckleri.

cillamuffins skrev:
den dagen det blir olagligt att föda upp och slakta grisar på det sätt som görs idag är jag villig att skriva på alla såna protestlistor. fram tills dess känns det som hyckleri.

exakt. :bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka