SiZo
Trådstartare
Sv: Skrittsträckor
Jo, det har jag oxå föreslagt! För den exakta sträckan spelar ju inte så stor roll igentligen, utan det räcker med om den är lång eller kort, och är den kort så kan man ju tillomed strunta i sträckan.
Detta är ju ett förslag för att gynna hästarna, inte något annat, så jäkla kul är det inte att gå brevid.
Ska de då gå tillbaka och sätta upp den där extraskylten???? Låter för avancerat.
Idén i sig är bra, att veta ifall den är lång eller kort. En enklare variant i så fall för våra arrangören är väl i så fall bara en skylt där det står lång/kort på?
Själv spelar det inte så stor roll om det är markerat hur långt, fast jag vet att jag skrittat långa sträckor ibland och funderat ifall jag missat skritt upphör-skylten!
Jo, det har jag oxå föreslagt! För den exakta sträckan spelar ju inte så stor roll igentligen, utan det räcker med om den är lång eller kort, och är den kort så kan man ju tillomed strunta i sträckan.
Detta är ju ett förslag för att gynna hästarna, inte något annat, så jäkla kul är det inte att gå brevid.