Skötväska, vad har du?

Sv: Skötväska, vad har du?

Jag använder samma bag som jag hade med till bb. Behöver inget coolare än så. ;) En vanlig, lagom stor, lagom snygg väska som har handtag samt rem att hänga den över axeln med. Funkar prima.

KL
Först hade vi en skötväska från Emmaljunga, sladdrig och omöjlig att ha koll på vart sakerna låg.
Sen har jag använt min vanliga lite större vardagsväska till allt som ska med, men idag köpte jag en ny "skötväska" till kommande barn.
Det blev en laptopväska med massor av fack för 99:-

*kl*

Jag har en skötväska jag avskyr, den är bökig att ta sig in i och rymmer ingenting. Den måste packas enligt konstens alal regler för att ens rymma två nappflaskor...
Istället har jag en vanlig axelväska som funkar att hänga på vagnen, med ett stort fack där jag öser ner det jag behöver, det finns alltid några blöjor, en burk mat eller två och två-tre tetror välling i den.
Jag har fått släpa nappflaskor sedan dag ett, och är ute mycket, men termosfack och liknande har jag upplevt som helt onödigt.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 002
Senast: Niyama
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 587
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar