peace

Trådstartare
Har precis haft sotaren här,han fick upp en del rostigt rör...så nu har jag varit i kontakt med någon firma som ska komma ut och titta och ge mig ett pris.Någon som vet vad det kan kosta allt som allt,med rör ca 8 m? Sen behöver jag ny täljstenar i min Contura,någon som vet vad ett vad det kostar?
 
Sv: Skorsten

Jag fick precis en offert på att sätta in insatsrör(eg. slang) i en 10m rak skorsten utan några konstigheter - 19 500kr varav arbete 8400kr och resten material. Rotavdraget minskar arbetskostnaden till hälften - 4200kr. Nu blev det istället så att jag gör det själv med en till hjälp och exakt samma typ av rör och övriga delar kostade mig 5000kr.
 
Sv: Skorsten

Okey...ska ha hit en som ska titta på det nästa vecka..Känns som det kan bli dyrt:crazy:
 
Sv: Skorsten

Ta in anbud från ett par olika om du tycker det första är väl högt, det kan skilja en hel del. Men sen vill ja man ju ha en seriös och kunnig hantverkare också förstås - inte lätt det här precis.
 
Sv: Skorsten

Jag vet inte riktigt för jag har en murad skorsten och du har väl en i stål? Men om du behöver byta skorstenen skulle jag gissa att du nog får räkna med någonstans däromkring.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 421
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Jag är ny linsanvändare och har bara använt linser i några månader. När jag provade ut linserna hos optiker så var det typ bara en sort...
2
Svar
39
· Visningar
1 592
Senast: Acto
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp