Sv: Skolans ansvar för barnens kläder?
Det här håller jag också jättemycket med om.
Precis så jag tänker. Här verkar det som om saker är viktigare än barnen och det sättet att tänka är mig fullständigt främmande. Vad är det för medmänniskor??
Men givetvis är det fortfarande så att läraren skulle frågat först. (Men nu börjar jag undra om det finns folk som till och med skulle svarat nej. )
* KNAPP LÅN*
Jag håller med om att allt blev helt fel, men skulle ni alla som är förbannad för att skolan lånade ut kläderna bli lika förbannad om det var era barn som fick låna kläder i en nödsituiation??
Säg INTE att det aldrig kommer att hända er, för under skolans alla år missar man som förälder NÅGON GÅNG!
De är badkläder, skridskor, skidor matsäck och så vidare som man kan missa. och än har jag inte känt någon mamma eller pappa som inte kunnat berätta om någon gång man missat....
Det är mänskligt att fela, och kläderna är säkert på plats på måndag.
* Jenny * Som gärna delar med mej, för att en annan gång kunna vara människa och missa något viktigt.
Det här håller jag också jättemycket med om.
Precis så jag tänker. Här verkar det som om saker är viktigare än barnen och det sättet att tänka är mig fullständigt främmande. Vad är det för medmänniskor??
Men givetvis är det fortfarande så att läraren skulle frågat först. (Men nu börjar jag undra om det finns folk som till och med skulle svarat nej. )