Skoförvaring!!!

Sv: Skoförvaring!!!

Just nu har jag mina skor dels på en skohylla i hallen, dels på en ställning i min "gå in" garderob.

Men i slutet av månaden kommer mitt skitsnygga svarta vitrinskåp som jag ska ha skor och väskor i :banana:! Kommer bli apläckert :D

våra ligger huller om buller i hallen:o
Skohyllan står nästan tom brevis, en så enkel med två hyllor.

Fast i nya huset ska det bli ordning och reda! :devil::D

jag har samma som suisyolan fast jag har två breda och en smal till sandaler. Hade nog behövt det dubbla antalet dock :o

Har mina i en enkel skohylla. Jag brukar ha en massa skor överallt, men efter flytten vart det skohyllan och de som inte får plats, i en gaderob i hallen. Resten av skorna på vinden, vinterskorna, stövlar o sånt som är säsongskor.

En sån här från ikea har vi!
Dock hamnar alltid alla skorna på golvet vid dörren istället, jag förstår inte varför :D:p
Funderar på om jag ska köpa nå dynor och ha på sittdelen... har funderat i två år nu haha.

hall_2006_2.jpg

Du SKA ha dynor på den, supermysigt! Indiska har alltid massor med söta dynor/kuddar =).

Du SKA ha dynor på den, supermysigt! Indiska har alltid massor med söta dynor/kuddar =).

Haha ja ok då om du insisterar! :D Det får bli mitt nästa projekt (kommer jobba nära tex. indiska och hemtex snart, hjälp kommer shoppa ihjäl mig!)

Åh, samma här, jobbar mitt i stan, tar två min att gå till Indiska, de kommer snart undra om jag är nån stalker eller nått, är där nästan varje dag på lunchen..! Finns jue så mkt fina grejer där!=)

Alla mina snygga skor står i en bokhylla. Många av mina skor är mer prydnader är något annat. Resten står i en skoylla i hallen eller är undangömda. Med drygt 50 par skor måste man plocka fram skor efter säsong.

Vilken snygg! Var den dyr? Just nu har vi en styggelse till skohylla, billig grej i trä från IKEA, den ramlar ihop hela tiden. Tror jag har limmat den 5 grr och satt i spik men den rasar endå :confused: Är nog bara så att den hatar mig.

Var inte så farligt pris. Ska ut och kolla på Second Hand butiker i helgen, kanske hittar någonting där. Annars så ska jag kika på Blocket. :)

i hallen har jag 2 ånna är från ikea men matchande hatthyllor
63220_PE170685_S4.jpg

sen ahr jag resterande 100+ skor i min walk in closet ;)

Liknande trådar

Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Hemmet Sett att en del har Ikeas bestå väggskåp även i hallen. Fungerar de som vägghängd byrå? Vad har ni i den och hur ser er förvaring ut i...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: mars
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: tanten
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar