Skoförvaring!!!

Sv: Skoförvaring!!!

Just nu är de mest i skokartonger lite huller om buller, har väl dessutom ett 15-tal ute i hallen. Har dock köpt en hörnbokhylla nu som jag ska ha dem i :love: Mitt rum kommer bli som en walk-in-closet med säng typ :angel:

kl

Min polare ska låta bygga förvaring under trappan, ni vet under de där låga trappstegen typ 1.30 och nedåt. Hon ska ha som djupa lådor man drar ut från sidan på trappan, specialstorlek för skor. Tyckte jag var lite piffigt. Själv har jag bara tre par skor och de står i hallen :p

kl
Skoskåp trones i plast på ikea...
Superbra är dom... Jag med små fötter får ner mellan 3-5 par i varje låda... Vips så är dom dessutom borta och lådan är inte ens 20cm djup... Fårplats i alla hallar...

*KL*
Vi är fem pers. och hallen är på 2 kvadratmeter.
Var och en kan nog räkna ut hur bra det är när alla ungar i byn är här också.:rofl:
Skor som används ofta får stå i hallen (max två par/pers.).
Skor som används sällan hamnar i ett skoskåp som står i ett annat rum.
Skor som hör till annan säsong står i lagerhyllor på uthusvinden.

såhär har jag..
för den som inte har mycke pengar så är detta perfekt. ett hemmabygge, skulle ha gjort den lite snyggare om vi hade haft en bättre såg.
bättre än å ha allt på golvet ^^
och så fick vi lite användning av "skärpet" som låg i källaren ^^

22866833.jpg

kl
Skoskåp trones i plast på ikea...
Superbra är dom... Jag med små fötter får ner mellan 3-5 par i varje låda... Vips så är dom dessutom borta och lådan är inte ens 20cm djup... Fårplats i alla hallar...
såna har jag också :)
inte uppsatta på väggen dock just nu utan står bara staplade på varandra, men jag håller med oma tt dom är väldigt praktiska!
tar ingen plats, kan staplas/sättas upp på höjden och rymmer hur många skor som helst! :bow:

Va gör ni med era skor??? Har ni snygga förvaringar eller skohyllor??

Vi har världens minsta hall, och jag tror det får bli så att vi bygger en egen förvaring för skor, jackor, mössor och vantar.
De som bodde här tidigae hade hatt och skohylla på väggen till vänster, som blockera typ halva ytterdörren.

Lådan som står där är där för väggen lutar för i lådan så kommer taket från trappen så man inte slår i huvudet när man går ner.

phpigwzxs.jpg

Liknande trådar

Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Hemmet Sett att en del har Ikeas bestå väggskåp även i hallen. Fungerar de som vägghängd byrå? Vad har ni i den och hur ser er förvaring ut i...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: mars
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: tanten
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18