Fina
Trådstartare
Ska denna tråd va här? jaja...
Vet inte om någon annan bryr sig heller för den delen.
Jag tycker iaf att det är väldigt mycket rent skitsnack här.
Väldigt tråkigt att läsa... särskilt "diskreta" personpåhopp...
T ex:
"en jag känner har gjort såhär eller säger såhär och jag tycker han/hon är såååå dum som gör det här"
Visst kan man fråga vad andra tycker, det är ju vad den här mötesplatsen är till för... Men går det inte över gränsen ibland?
Om någon skriver om problem i stallet, att andra i stallet bär sig dumt åt mm... Vad kan man svara egentligen? Man vet ju faktiskt inte ett dugg om vad som stämmer och vad de andra EGENTLIGEN har gjort!
Är det bråk beror det oftast på båda parter... Hur kul är det för "påhoppade" personer att läsa här sen om hur elak och dum i huvudet man är... hur mycket folk som helst som man aldrig träffat bara håller med och säger "fy vad elaka de/den är... "
Även jag svarar på såna trådar ibland... Men vad ska man skriva??
Blev väldigt svamligt här... Hoppas någon förstår ialla fall.
Vad tycker ni? Är det inte mycket sådant skitsnack här på buke?
Vet inte om någon annan bryr sig heller för den delen.
Jag tycker iaf att det är väldigt mycket rent skitsnack här.
Väldigt tråkigt att läsa... särskilt "diskreta" personpåhopp...
T ex:
"en jag känner har gjort såhär eller säger såhär och jag tycker han/hon är såååå dum som gör det här"
Visst kan man fråga vad andra tycker, det är ju vad den här mötesplatsen är till för... Men går det inte över gränsen ibland?
Om någon skriver om problem i stallet, att andra i stallet bär sig dumt åt mm... Vad kan man svara egentligen? Man vet ju faktiskt inte ett dugg om vad som stämmer och vad de andra EGENTLIGEN har gjort!
Är det bråk beror det oftast på båda parter... Hur kul är det för "påhoppade" personer att läsa här sen om hur elak och dum i huvudet man är... hur mycket folk som helst som man aldrig träffat bara håller med och säger "fy vad elaka de/den är... "
Även jag svarar på såna trådar ibland... Men vad ska man skriva??
Blev väldigt svamligt här... Hoppas någon förstår ialla fall.
Vad tycker ni? Är det inte mycket sådant skitsnack här på buke?