skit mail.....

zilla

Trådstartare
är det fler än jag som får mellan 50-100 skitmail om dagen???? :confused:Börjar bli jävligt trött på alla mail. :devil:
 
Vad använder du för mailkonto?

På hotmail blockar jag så att jag bara får mail från användare i min adressbok. Helt suveränt!

/C
 
Som Cyllene skriver så har de flesta mailoperatörer något slags filter som du kan aktivera för att slippa all spam.

Spam, spam, spam, spam, wonderful spaaaam! *sjunger*
 
CloudMarks program SpamNet är en välsignelse. Jag får minst 150-200 skräpmail varje dag, och det är himla tjatigt. SpamNet nyper de flesta, och blir det några kvar blockerar man dem själv - då blockeras de för alla andra användare av programmet också. Otroligt bra. Man kan ladda ner en provversion och sedan betala om man känner för det, annars finns det cracks.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
585
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 264
Senast: Badger
·
Fritid Mailade GHS och frågade om väskor och strikt väskförbud kommer råda. Gissar att det finns några här som var på SIHS eller annat...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
20 853
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
6 182

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp