Skimmeltips sökes...

L

Lajz

Jag kollade på gamla inlägg och då var det nåt som hette torrschampo som var bra... vart får man tag i det och heter det bara torrschampo??
Har en häst här som gillar att vara grön, brun och grå istället för vit, det är skoj det!
MVH Lisa

Ja det heter bara torrschampo. Jag tycker bara att det funkar bra till en nybadad häst som fått en fläck. För annars så får hästen vita fläckar.

Jag tycker inte att det funkar nåt bra. Bara ett eländigt klet som man sprutar på och sen skall fläcken borstas bort. Glöm det. Den sitter där den sitter.

Jag har använt detta torrschampo:
Kisby
Instant dry
Shampo
Torrshampo.

Flaskan är vit med röd kork.

Inköpt på Åhlens, tror jag att det var.

Jag har använt den på mej, mina katter och min häst.

Torrschampo är världen bästa uppfinning! :D Helt super inför tävling! Jag använder det här torrschampot från Hööks: "Horsewise Elite Häst Shampo". :bow:

Mvh Huntress

Liknande trådar

Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
2
Svar
24
· Visningar
1 761
Senast: geting
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 330
Senast: iliedtoday
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka