Sv: Skillnad?

Jag är ju lite "allergisk" mot björk men det är ju jag det, :rofl: tycker absolut ni kan ha kvar träfanéren, bo in er i sovrummet ett tag :) vem vet vita möbler kanske blir helt ute igen :) Själv ska vi köra svarta och vita och sen lite avlutade möbler till det :)

Jag tycker att björken är fin i detta rummet, men hade jag råd skulle jag än hellre vilja ha en vit träsängstomme, nåt i stil med denna (svårt att se hela sängen tyvärr);

sngstomme.jpg

och sängbord till i vitt, trä, nätta och söta, men jag tycker det är fint nu med :) Jag har länge letat efter en gammal byrå att måla vit och ha i sovrummet, men jag vill inte ha Allt vitt, gärna lite guldinslag, ljust beige och växtgrönt.

kolla hemsidan :idea: jag köpte dock min för typ 5 år sen? Men den kanske finns kvar har inte sett till den men man kanske är hemmablind då man går där och bara ser nyheter :rofl:

* bokar resa *

Fick du dialekten på köpet också? :love:

*skrattar* nja, inte än!
dock har jag omedvetet gått över till att säga Jo istället för Ja, jag kallar får för lamm och min humor har blivit allvarligt störd :D

Boka du en resa på stört!

Vilken omtanke! Och vad fint det blev! Bytte han till och med blomma till en mer.. levande? ;)

Ja det är omtanken som värmde mest!
Han vet att jag verkligen vill klara den här utbildningen, men att det är tufft och hårt jobb, så han ville ge mig en bra arbetshörna i ett ljust, lugnt rum :love:

Haha tänker du på blomman på hyllan?
Nä det är bara 2 olika sorters blommor, å ett par år mellan fotona ;)
Dock hade han styrt om med blommorna, yes, trots att han egentligen har noll intresse för växter :p

:bow:

Snyyyyyggt! :love:

Min sambo bara gapade när han fick läsa ditt inlägg. :p

Klokt av dig att visa honom mitt inlägg, då vet han vad som förväntas av honom om du reser bort en tid snart? ;)

Tack så mycket! Jag stormtrivs!

Shit, vad fint det blev! Hur många straighta män skulle lyckas styra upp det sådär bra? :D

hehe hört talas om yrkesgruppen målare?
Brukar vara mest män, inte så många gaykillar :angel:
Sen om de både kan måla och välja snygga färger vet jag iofs inte...
(det är kanske där inredaren kommer in?)

Min karl är dock varken gay eller inredare, men han lyckades fint ändå tycker jag. Sen överlåter han iofs växter, tyger och "sånt" småkrafs till mig, det tycker han är tråkigt.

TACK ska du ha :bow:

Ojävlar! ;)

(Jag hade börjat grina.)

Det var inte långt ifrån!:eek: tårögd och rörd blev jag. :love:
Hade gått i skolan 5 dar i rad, lååång dagar, suttit på tåget 4 tim efter det och kom hem kl 22 helt slut, men gissa om jag piggnade till? :D Kände mig så otroligt Välkommen hem så att säga, varmt i hela hjärtat.

Jag blev så inspirerad av din sambo så JAG ska göra en sån där grej, fast med dotterns rum till veckan då sambon är på tjänsteresa :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka