Helt jädra tokigt. Hur gjorde dom det?! Sjukt imponerad av dem båda.Det var fan i mig ett bragd-Brons av grabbarna.
Hoppas detta är vad herrarna behöver för att ta lite mer vind i seglen framöver!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt jädra tokigt. Hur gjorde dom det?! Sjukt imponerad av dem båda.Det var fan i mig ett bragd-Brons av grabbarna.
Är det nån som inte gör det?Jag tror på Anger i framtiden.
Det var nog tur att det inte var Calle som körde. Jag var orolig att de skulle sätta Maja på första sträckan, det här var nog optimala lag.
Nån som vet var man kan se hela medaljceremonierna? Har kollat på 6an och de kör repriser till förbannelse och sen korta snuttar från själva medaljceremonin.
Trist för Calle men den uttagningen kändes märklig. "Calle säger att han känner sig i form och då litar vi på det" eller vad nu Byström sa. Är ju skillnad om åkare som Jonna eller Kalla sagt nåt sånt, men Calle kan man aldrig riktigt lita påJag blev orolig igår när jag såg att det var Calle som skulle köra. Men en liten lättnadens suck idag när det ändrades!
Ja, det blev ju riktigt bra med Jonna som drog sönder fältet så Maja kunde ta det lite lugnt på sina sträckor.
Är det inte herrarna imorgon?Vad tror vi om stafettlaget imorgon?
Jag tror att första sträckan är öppen: Maja, Ilar eller Ribom.
Andra sträckan tar nog Frida.
Tredje känns Ebba självskriven på, liksom Jonna på sista.
Norge sätter nog Johaug på den andra sträckan, alternativt den tredje. Men vem som ska ta Norges sistasträcka känns väldigt öppet. Eftersom Skistad inte åker distans så har de inte riktigt nån spurtkanon att sätta på sista.
På fredag kör väl damerna? Möjligt det blir Ebba på andra och Frida på tredje också. Vet inte ens vem jag hoppas på första, inget av alternativet känns stabilt.Vad tror vi om stafettlaget imorgon?
Jag tror att första sträckan är öppen: Maja, Ilar eller Ribom.
Andra sträckan tar nog Frida.
Tredje känns Ebba självskriven på, liksom Jonna på sista.
Norge sätter nog Johaug på den andra sträckan, alternativt den tredje. Men vem som ska ta Norges sistasträcka känns väldigt öppet. Eftersom Skistad inte åker distans så har de inte riktigt nån spurtkanon att sätta på sista.
Truls känns inte stabilare... Så där hade jag faktiskt hoppats på att se honom.Bland herrarna hoppas jag bara att jag slipper se Calle, även om just en stafett kanske är den gången han kan hålla ihop och prestera...
Är det inte herrarna imorgon?
Oavsett tror jag Maja tar den sista platsen i stafettlaget.
Bland herrarna hoppas jag bara att jag slipper se Calle, även om just en stafett kanske är den gången han kan hålla ihop och prestera...
På fredag kör väl damerna? Möjligt det blir Ebba på andra och Frida på tredje också. Vet inte ens vem jag hoppas på första, inget av alternativet känns stabilt.
Norge borde väl köra Weng på sista, men tidigare har hon ju inte velat det. Silje på första?
Heidi, hon har ju tidigare inte velat ha sistasträckanVilken Weng tänker du på? Heidi eller Lotta? Är Tiril med på VM?
Truls Gisselman, William Poromaa, Jens Burman och Edvin AngerJag hoppas också nån annan än Calle får chansen.
Ja hur kan Calle ha varit påtänkt?Trist för Calle men den uttagningen kändes märklig. "Calle säger att han känner sig i form och då litar vi på det" eller vad nu Byström sa. Är ju skillnad om åkare som Jonna eller Kalla sagt nåt sånt, men Calle kan man aldrig riktigt lita på![]()
Heidi, hon har ju tidigare inte velat ha sistasträckan
Förvisso, men jag har verkligen inget förtroende för honom.Truls känns inte stabilare... Så där hade jag faktiskt hoppats på att se honom.
Ja hur kan Calle ha varit påtänkt?