Kvalet igår var till distansloppen, nationer som normalt sett inte tävlar på den här nivån hade chans att kvala in ett antal åkare. :)

Gillar uttagningen hittills (sprint och skiathlon alltså) förutom petningen av Emil. Känns som stor risk att KJW inte ens klarar kvalet.

Tycker Stina såg lite seg ut men hon blir säkert rappare i finalerna. Men orolig för svenskornas glid?

Jag lever på hoppet och tänker att hon tänder till när det blir mer "på riktigt" :D Är ju inte alls samma sak att åka banan själv :)

Jaha, vad ska man roa sig med nu då? När börjar kvartsfinalerna? :p

Jag lever på hoppet och tänker att hon tänder till när det blir mer "på riktigt" :D Är ju inte alls samma sak att åka banan själv :)

Jaha, vad ska man roa sig med nu då? När börjar kvartsfinalerna? :p

Det är ju herrar också innan finalerna :p finaler 16.30

Ja, Stina kommer säkert se rappare ut i finalerna. Men ändå lite orolig att hon kanske inte har dagen. Hon kommer säkert åka bra även om hon inte har det men vill ju att hon ska kunna slåss om guldet. Vill att hon ska ha en sån där gnistrande dag :D

Ja, Stina kommer säkert se rappare ut i finalerna. Men ändå lite orolig att hon kanske inte har dagen. Hon kommer säkert åka bra även om hon inte har det men vill ju att hon ska kunna slåss om guldet. Vill att hon ska ha en sån där gnistrande dag :D

Såklart! Jag vill helst att hon ska vara helt fantastisk och utklassa de andra :D

Vad tror vi om Falk då? Hon har ju haft en strålande säsong och åkte snabbt i kvalet.

Sitter och har på svtplay på i bakgrunden. Har inte kollat så mycket på skidor i vinter så har inte mycket hum om vilka som är bra och vilka som är dåliga förutom Björgen, Kalla och någon som heter Stina Nilsson ;)

Såklart! Jag vill helst att hon ska vara helt fantastisk och utklassa de andra :D

Vad tror vi om Falk då? Hon har ju haft en strålande säsong och åkte snabbt i kvalet.

Falk borde kunna nå final, liten medaljchans. Bara hon inte gör nåt dumt, hennes beslut är ju inte alltid de bästa.

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
933
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 567
Senast: tuaphua
·
Ridning Hej! Detta är mitt första inlägg så jag ber om ursäkt om jag lagt tråden fel eller om det redan finns tusen sånna här trådar, hittade...
Svar
10
· Visningar
1 536
Katthälsa Jag har ett stort dilemma! Jag har två underbara norska skogkatter, som jag älskar (såklart). Den ena bajsar på golvet ca 2-3...
2
Svar
31
· Visningar
4 410
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar