Åh, jag som tyckte jag kollade tablån. Missade igår så hade velat se.eurosport, det var klassiskt men stod fristil i tablån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag som tyckte jag kollade tablån. Missade igår så hade velat se.eurosport, det var klassiskt men stod fristil i tablån
Kvalet igår var till distansloppen, nationer som normalt sett inte tävlar på den här nivån hade chans att kvala in ett antal åkare.
Tycker Stina såg lite seg ut men hon blir säkert rappare i finalerna. Men orolig för svenskornas glid?
Jag tycker att hon ser ut sådär emellanåt, framförallt i kvalen.
Det är några timmar till finalen, de hinner fixa skidorna.
Jag lever på hoppet och tänker att hon tänder till när det blir mer "på riktigt" Är ju inte alls samma sak att åka banan själv
Jaha, vad ska man roa sig med nu då? När börjar kvartsfinalerna?
Det är ju herrar också innan finalerna finaler 16.30
Ja, Stina kommer säkert se rappare ut i finalerna. Men ändå lite orolig att hon kanske inte har dagen. Hon kommer säkert åka bra även om hon inte har det men vill ju att hon ska kunna slåss om guldet. Vill att hon ska ha en sån där gnistrande dag
Såklart! Jag vill helst att hon ska vara helt fantastisk och utklassa de andra
Vad tror vi om Falk då? Hon har ju haft en strålande säsong och åkte snabbt i kvalet.
Svagt av Flugan, hon har väl iofs inte gnistrat det senaste men hade trott på lite bättre.
Falk borde kunna nå final, liten medaljchans. Bara hon inte gör nåt dumt, hennes beslut är ju inte alltid de bästa.