Skicka SMS till fler från iPhone

Riley

Trådstartare
Om man vill skicka SMS till fler mottagare från iPhone (6), men vill att eventuella svars-SMS bara ska gå till mig samt att ingen av mottagarna ska kunna se varandras nummer: Hur gör man då? Är det bara att trycka in fler mottagare eller måste man inaktivera/aktiva några funktioner först?

Om man vill skicka SMS till fler mottagare från iPhone (6), men vill att eventuella svars-SMS bara ska gå till mig samt att ingen av mottagarna ska kunna se varandras nummer: Hur gör man då? Är det bara att trycka in fler mottagare eller måste man inaktivera/aktiva några funktioner först?

Innan min iPhone blev snodd (igår :mad::mad:) så brukade jag bara lägga in flera mottagare i samma SMS, och det som de svarade kom bara till mig. Tror man måste skapa en särskild konversation för att ha "SMS-grupp" (där alla kan se vad som skrivs) :)

Det är bara att trycka in fler mottagare om inte alla mottagare har iMessage, har jag för mig. Då blir det en gruppkonversation.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 438
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
693
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 426
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar