skendräktig?

Aningsfull

Trådstartare
min lilla dvärgpinscher har löpt för första gången och fick under löpningen stora tuttar. men nu efter löpen har dom inte gått ner utan fortsatt vara stora och liksom svällda. är det normalt+
att hon skulle vara dräktig är omöjligt. hon har aldrig varit försvunnen under löpen och inte träffat någon hanhund. men kan hon kanske vara skendräktig+
eller får alla tikar helt enkelt större tuttar när de löpt för första gången+

ibland är det jobbigt med alla frågor man har när man har sin första valp och ska uppleva utvecklingen för första gången. :D

Sv: skendräktig?

Det kan ta tid innan det försvinner, när Selma hade löpt var de "tjocka" i nästan två månader. :)

Sv: skendräktig?

Aningsfull skrev:
min lilla dvärgpinscher har löpt för första gången och fick under löpningen stora tuttar. men nu efter löpen har dom inte gått ner utan fortsatt vara stora och liksom svällda. är det normalt+
att hon skulle vara dräktig är omöjligt. hon har aldrig varit försvunnen under löpen och inte träffat någon hanhund. men kan hon kanske vara skendräktig+
eller får alla tikar helt enkelt större tuttar när de löpt för första gången+

ibland är det jobbigt med alla frågor man har när man har sin första valp och ska uppleva utvecklingen för första gången. :D

Är hon skendräktig så ska det finnas fler tecken (oftast)
När började hon löpa? När började spenarna växa?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 584
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: cassina
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 977
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka